close

我覺得今天的小朋友們實在是太可愛了,都很守秩序,我想最主要的原因是家長在陪在小朋友身邊跟著上課,這會讓小朋友更有興致參與課程,而家長的參與也可以增強親子之間的互動,另外還有可以達到減肥這項意想不到的功效呢!
今天我看到全部的小朋友都有明顯的進步,相信小朋友的表現會一堂比一堂更好,而我當然也會一堂比一堂更輕鬆,不再需要喊破喉嚨,這群小天使也會乖乖的在我的掌握之中啦!
課程中如果有什麼建議很歡迎媽咪們告訴我喔!
上嬰幼兒的課程最有趣的就是可以認識很多媽咪,
將來大家都可以成為很好的朋友,
有什麼教養上的訊息也可以一起討論,
真的是件很愉快的事情。
我開始期待下一堂課的到來囉!

另外,再跟家長們分享一下課程中的小歌曲

I pass the shoe from me to you, to you.
I pass the shoe, and this is what I do. (Repeat)

Sally the Camel has five humps.
Sally the Camel has five humps.
Sally the Camel has five humps.
Oh, ride, Sally, ride!
Vs 2: Sally the Camel has four humps.
Vs 3: Sally the Camel has three humps.
Vs 4: Sally the Camel has two humps.
Vs 5: Sally the Camel has one humps.
Verse 6
Sally the Camel has no humps.
Sally the Camel has no humps.
Sally the Camel has no humps,
‘Cause Sally is a horse!

High up in a tree,
A sloth looks down at me.
He’s such a sight to be seen,
In fact his fur is turning green.

High up in a tree,
A sloth looks down at me.
He doesn’t move or make a sound,
In fact, he’s hanging upside-down!

arrow
arrow
    全站熱搜

    LoveKammy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()